zondag 14 maart 2010

Wordt het dan toch lente?

De temperaturen gaan iets omhoog, de vorst verdwijnt en hopenlijk komt er ook geen sneeuw meer. M.a.w. we kunnen weer naar buiten !!! Zaterdag (13 maart) even lekker een duurtraining op de racefiets afgwerkt van 2,5 uur (in D1 zone). Het was nog wel fris, maar niet zo ijzig koud als vorige week op de Veluwe. En behalve een tiental druppels heb ik het verder ook droog gehouden.
Aangezien er een noordwesten wind stond, ben ik vanuit Nuenen via Stad van Gerwen over de Vresselseweg naar Nijnsel gereden, via St. Oedenrode, naar Schijndel, vandaar naar Boxtel, richting Oirschot (Oude Grintweg), binnendoor naar Best en vanf Best weer langs het kanaal terug naar Breugel, Nederwetten, Nuenen. Mooi ritje van 67km.

Vanochtend wezen spinnen. De les begint om 10 uur, maar ik was al om 9 uur begonnen omdat ik een training van 2 uur wilde doen. Dus eerst zelf een uur gefietst, wisselend in de hartslagzone tussen 132 en 168 bpm. Daarna een super zware spinningles van een uur. Moe maar voldaan was ik om 11.45 uur weer thuis. Nu even wat eten en dan weer naar de hockeyclub. Als manager van heren 1 heb je geen vrije zondagmiddag om met de pootjes omhoog te gaan liggen :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten